lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år:-))

Jeg vil med dette innlegget få ønske alle mine kjære bloggvenner et fantastisk godt og kreativt nytt år!!! Tusen takk for all inspirasjon og glede i året som er gått:-)) Og tusen takk for kommentarer som varmer♥♥♥ Setter utrolig stor pris på å være en del av denne kreative blogg-verden! Gleder meg til mange gode kreative stunder i 2011!

Så vil jeg vise dere mine fjorårets  TOPP 10!



IMG_5447.jpg (601×600)

IMG_5495.jpg (617×800)

IMG_5418.jpg (364×768)

IMG_5402.jpg (502×500)

IMG_5380.jpg (500×621)

IMG_5376.jpg (476×768)

IMG_5191.jpg (503×500)

IMG_5126.jpg (500×595)

IMG_4898.jpg (500×725)

[IMG_4824.jpg]

22 kommentarer:

bibbi sa...

Så mye lekkert du har laget (- å ikke minst fargelagt!!!) i året som er gått. Ønsker deg et flott kreativt nytt år :)

Johanna

Maya sa...

Godt Nytt år, Nina!
Og guriland så masse lekkert!!
Nyydelige motiver som er fargelagt helt vidunderlig :)
Klemmer fra Maya

Maria Therese sa...

Godt nyttår!!

Sol sa...

Nydelige kort!!! Den gutten helt øverst er bare helt herlig.... Fantastisk Fargelegging!!! Gleder meg til fortsatt å titte innom i 2011 også.. :o)

Pysselbus sa...

Åhhh, så vackra alster!! Tack för att du delar med dig... Har ju precis börjat följa din blogg så jag har ju missat allt från 2010, men för 2011 tänker jag inte missa något! Sååå otroligt snyggt färglagt!!

Nyårskramar
Linda

Wenche sa...

Så utrolig mye vakkert du har laget i 2010, Nina!! Gleder meg virkelig til å følge deg i 2011.
Godt Nyttår!!!
Klemmer, Wenche :0)

Henriëtte sa...

woww.......wonderful cards.
Happy New Year.
Greetings Henriëtte

Anna-Lotta sa...

Så många underbara kort superfin färgläggning och massor med fina detaljer.... :)
Gott Nytt År Anna-Lotta

Healthy sa...

Your works are excelent. Greetings

Pinklady 68 sa...

Nydelig topp 10 liste fra 2010!!
Utrolig flotte motiv du har malt og lekkert pyntet.
Godt nytt år!!

Klem Laila.

Christina sa...

Woww they are all truly masterpieces Nina!!!
Hugs Kristel

oheidia sa...

Godt nyttår til deg også, Nina! Må si at jeg synes tromme gutt kortet er mitt favoritt kort- er noe med fargene og oppsettet og detaljene. Så er jeg litt svak for trommegutter også da - han på 10 år spiller trommer og da blir det vel sånn bare:=)

Sylvia sa...

Dette er bare helt utrolig altså:-)
Fargelegginga di er bare sååå fantastisk,
og alle korta er rett og slett praktfulle!!

Meg sa...

Godt nyttår!!
Jeg må bare si: Dåååån!!

Gud, for noen lekre kort du lager!! Jeg er stum av begeistring ♥

Christina C. sa...

These cards are ALL breathtakingly gorgeous and magnificent works of art!

Cath. sa...

Fantastiskt vackra kort! Tack för all inspiration du ger! Vill passa på att önska dig ett riktigt gott nytt 2011!
Kram!

Linda sa...

ENORMT masse vakre kort du har laget! Sitter her faktisk med hakeslepp her, for det ene kortet var jo finere enn det andre.
Selv om det var vanskelig å velge, var nok det øverste favoritten.
Hva fargelegger du med?

Connie sa...

Åååå så mye lekkert du har laget.
Nydelige alle sammen.

God Nytt år!

Veronica sa...

God fortsättning på detta nya år.
Du är helt fantastisk, vilka underbara kort du gör..

Angelica Turner sa...

Your cards are amazing, absolutely gorgeous work.

Zoe sa...

Nina! These are all incredible! Wow the bird one is simply divine. You are incredible and maybe we can meet half way in a tropical place and share tips. :) heehee hugs xxoo

annkan sa...

Wow- vilka underbara alster du skapat! Är grymt imponerad av din färgläggning- och alla dina kort är verkligen hur fina som helst!! Helt klart har din blogg nu blivit en av mina nya favoriter!