tirsdag 1. juni 2010

Litt sent ute....

Jeg er litt sent ute med mitt bidrag til Kort og Godt Hobby sin utfordring denne uken. Men bedre sent enn aldri......?? Blonde, bånd og perler fås kjøpt hos oss;-)

Jeg syns denne frosken var så skjønn. Den var jeg så heldig å finne HER hos utrolig flinke Crissy Armstrong:-)) Etter jeg var ferdig å fargelegge den, så jeg at vi hadde brukt omtrent de samme fargene..... Men jeg har ikke "hermet", selv om det kan se sånn ut *fnis* Den prikkete bakgrunnen har jeg også blitt inspirert til i hennes blogg!!

Tusen takk for kommentarene;-)))
Ha en flott tirsdagskveld alle sammen! Klem


10 kommentarer:

Shazza sa...

great card
x

Daniele sa...

you have done a brilliant job with the colouring of this sweet image tottaly gorgeous
hugs from Daniele

WencheP sa...

Nok ett nydelig kort! Liker den frosken jeg også..... :)

Chris sa...

A wonderful card Nina and such a great image, I love her and your beautiful colouring too. Chris :)

Wenche sa...

Åhhh så herlig, Nina!!! Motivet er jo helt fantastisk. Lekkert pyntet og nydelig punchet ramme.

Klem Wenche :0)

❤ Kaia sa...

Så flott den var.
NYDELIG FARGELAGT, og herlig oppsett.
Klem fra Kaia

Tracy sa...

this is gorgoeus i love the little frog and your colouring is fabulous. such a beautifully designed card. Tracy x

KarinsArtScrap sa...

Hallo Nina

great card you have made
like the colors and the frog

greetings karin

Riet sa...

What a gorgeous card Nina.

Hugs Riet.xx

Anne sa...

Ja er ikke denne frosken stilig så er ingen det... Nydelig fargelagt og kortet er lekkert!

Klem fra Anne