søndag 3. januar 2010

Innbydelse

Enda mer Sizzix fra meg;-)) En ganske enkel innbydelse!! Selve "kortet" er en dies med 2 former som passer på hverandre. Denne har 2 hull som gjør at du enkelt trer et bånd gjennom og knytter en sløyfe!!! Helt genialt, spør du meg;-)) Så har jeg brukt 2 av de nye store metallhjørnene under teksten.... Går fint an å finne andre bruksområder enn hjørner;-)) Alt jeg har brukt her, finner du hos Kort&Godt Hobby .

Takk for at du titter innom;-))
Ha en flott søndagskveld! Klem

5 kommentarer:

Ewik21 sa...

Briliant idea !!! hugs from Poland Ewa

Yvonne sa...

Nydelig! Enkelt, men du verden så elegant. Har sånne hjørner du har brukt, men har ikke tenkt på å bruke de på den måten. Smart.
Ha en flott kveld.
Klem, Yvonne :)

Anonym sa...

Hei Nina
Håper at du har hatt en fin ferie. gleder meg til å komme igang igjen. Har holdt på med varetelling hele helgen. MEN er ferdig nå. Jeg blir så imponert av å se alt det fine du har laget. Hilsen Cathrine Kleopatra

Riet sa...

Ohh wowww Nina,what BEAUTIFUL.

Hugs Riet.xx

doreen sa...

very nice!
have a good year 2010.

greetz doreen