lørdag 18. juli 2009

Wish me luck....

Jadda...... Sånn ser altså hobbyrommet mitt ut i skrivende stund*lol* Katastrofeområde!!! Det går jo ikke an å gjøre noe kreativt i slikt rot!! Så nå skal jeg begynne rydde og ommøblere..... Har fått kjøpt en ny kommode og en oppbevaringskiste og forskjellige krukker og bokser på Ikea:-) Så er det bare å følge med på bloggen for å se resultatet:-)))


This is my creative space*lol* I cant do anything creative in this mess... So today I am going to tidy up and refurnish!! Look for uppdates on my blog too se the results;-))

WISH ME LUCK:-)

10 kommentarer:

Elly sa...

Haha,I wish you very much LUCK today!!! ;-)
greetings, Elly

Lena Katrine sa...

Tjihi! Ser ut til du har jobben ja! Men vær glad du i det minste har et eget hobbyrom du!
Gleder meg til å se hvordan det blir når du har rydda, vaska, ommøblet, reorganisert osv *tjihi* Lykke til!

Go'klem

♥ Lydia ♥ sa...

Lol...bucket loads of luck coming your way!! :)
Mind you...it does remind me of my room at the moment...maybe I should join you in clearing up my mess too!! ^.^

Unknown sa...

=D... akkurat sånn ser mitt rom ut også... Kretaivt rot kaller eg det!
Godt å sjå at andre har den samme kreative utageringa som meg!!! LOL!

Ha en flott rydde dag!

Klem,
Jorunn

❤ Kaia sa...

Lykke til !!
Jeg har bare et hjørne hvor jeg holder til så det blir ikke sååååå mye å rydde, heldigvis. Selv om det hadde vært deilig med eget hobbyrom...
Ha en flott ryddedag :o)
Klem fra meg :o)

Aina sa...

Å jada, jeg ønsker deg lykke til :O)
Men du har vel muligens et system i rotet...
og så kan du trøste deg med at det blir såååå bra etterpå.
Det er jo moro å holde på med sånn også da, selv om det er slitsomt.
Og så er det så deilig å sette seg og bare se rundt seg etter at en er ferdig, og nyte synet av et ryddig og flott rom. (så lenge det varer) :O)

Else Irene sa...

Hey...du klare deg jo knallbra på englandsk og *hihihi*

Lykke te med rydding og reorganisering!! Eg burde absolutt gjort det sama, men vet ikkje om eg gidde....*fnis*

God klem!!

Sharon sa...

Wow, what a lot of stuff! My craft room is much smaller but very messy. I really must tidy and refurbish very soon!

Juleskrulla sa...

Sukk, jeg er GRØNN av misunnelsefor at du har et helt ROM for deg selv! Med så mye PLASS til å jobbe på! Heldiggris. leder meg til å se når du er ferdg.

:)
Camilla

Janniche Drivdal Eriksen sa...

jeg ble så glad av de rote bildene! da ser jeg at ikke det bare hos meg det kan se bombet ut!
og det var til stoooooor inspirasjon og se hvor flott det ble når du fikk orden igjen!