mandag 20. juli 2009

Bryllupseske

Puh....Det tar jammen meg på gamle kropper å jobbe en hel uke i strekk*lol* Kroppen min er ihvertfall ikke lagd for slike utskeielser lenger;-))) Er litt sliten ja....Tusen takk for alle kommentarene deres;-) Det er så koselig å lese!

Jeg har mer igjen å vise av det jeg lagde i ferien.... Her har jeg laget en bryllupseske! Har brukt flere av de nydelige brylluppsstemplene til Stempelglede inne i eska. Utenpå har jeg gått bananas med halvperlene til Kort&Godt Hobby :-))

Ønsker alle en fortsatt strålende sommer;-))

19 kommentarer:

Kari sa...

Åååå...dette var vakkert!Nydelige duse farger:)
Blomstene og sommerfuglene er jo bare såå søte:)
Nydelig!!
Ha en fin uke:)

Klem,Kari:)

alina sa...

It's just perfect, Nina!
Hugs, Alina

Hildegunn sa...

Nydelig eske du har laget!
Flott med alle perlene, og herlige farger du har brukt!

Gry sa...

Gosj - noe så nydelig! Du lager de lekreste og sarte, flotte kunstverk Nina! En fryd å titte i bloggen din!

Lena Katrine sa...

Å herlighet! Denne var virkelig lekker! Nydelige ark og pynt, og fantastisk bruk av stemplene!
Jeg bøyer meg i støvet, så lodottene fyker ;)

Go'klem

Janne sa...

Helt perfekt!!!!
Klem Janne

Kim Piggott sa...

So stunningly beautiful!
What a magnificent creation!
Beautiful paper and your detail is divine!
hugs
kim x

Sari sa...

OMG!! Adorable box, just like it!!

Jaana sa...

This box is absolutely gorgeus!!
Love the colours..

isabell sa...

Utrolig flott "eske",hærlige duse farger og utrolig lekkert pynta:)
- en sann fryd å se på!!

Riet sa...

Ohhh wowww Nina,what a beautiful box,l love the colours and papers.
So gorgeous details.

Hugs Riet.x

Maya sa...

Så fantastisk vakker,Nina!
Lekre papirer og som alltid,så masse lekker pynt!!

Og så flott som hobby-rommet ditt ble!!
Deilig når det er så ryddig og alt er lett tilgjengelig!
Ha ei fortsatt flott uke,
klemmer fra Maya:)

Elly, sa...

Wow what a beautiful box. Gorgeous colors en details. Love it!!
greetings, Elly ( Holland)

Lene's stempelhjørne sa...

Supernydelig eske, som er pyntet såååå flott!
Likte hvordan du har pyntet med blomstene og alle perlene:)

Klem:)

Kaia sa...

I alle dager.....
Noe så utrolig flott.
Nydelig pyntet, og nydelige papirer.
Ha en flott kveld.
Klem fra meg :o)

elsi67 sa...

Kjempelekker eske!! Det papiret du har brukt, er bare sååååå nydelig :):)

Og jammen ble det flott på hobbyrommet ditt ;)) Nyt det!

Klem, elsi

Safo sa...

Нина, ваша коробка очень красивая - я в неё просто влюбилась! Ирина

Pia sa...

wow såååå nydelig pyntet og søde farver, lækkert

Aina sa...

Ååååå, så vakker! Og så nydelig dekorert.