søndag 29. mars 2009

Konfirmasjon og dårlig samvittighet!

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært og kommentert i bloggene deres den siste tiden! Men jeg har rett og slett ikke hatt ork til å gjøre det. Jeg er innom og titter på alt det nyyyydelige dere lager;o) Tusen takk for at dere tar dere tid til å kommentere hos meg! Setter utrolig stor pris på det!

Har endelig laget et par konfirmasjonskort. Det er jammen på tide hvis jeg skal selge noen. Har brukt ganske enkle oppsett så jeg slipper å bruke hjernen så mye*hi hi*
Ønsker dere en flott søndagskveld!


I am so sorry that I havent had the energi to comment in your blogs lately:o(
I have finally made some confirmation-cards.

Wish you all a nice evening!

14 kommentarer:

Else Irene sa...

Så lekre konfirmasjonskort du har laget Nina! Selv om de er enkle, så er de veldig stilfulle :)

Ønsker deg en god søndagskveld og masse energi!! Gode klemmer :)

Pia sa...

Hvor er det et smukt kort Nina, super flot dekoreret, smukt

Papirdilla sa...

Så nydelige kort. Som alltid...
Har en award til deg i bloggen min, hvis du vil ha:)
God søndagskveld. Klem, Hanne

❤ Kaia sa...

Disse var lekre.
Nydelige sarte farger, og pyntingen var rålekker.
Ha ei fin uke :o)

Solveig sa...

Disse var lekre Nina!
Ha en fin kveld!

Riet sa...

wowww Nina,what a beautiful card,l love the color and flowers.

hugs Riet.x

Yvonne Hagane sa...

Nydelige konfirmasjonskort, Nina! Du er alltid så flink med oppsettene dine, blir alltid perfekt...*sukk*
Ha en fin kveld:)
Klem.

Eva Helen sa...

Så nydelig og enkelt.Liker kortene dine!

Iren sa...

Så lekre disse konfekorta var Nina og så flotte pyntepapir du har brukt :o)

Ha en fin dag i mårra!

Klem

Aina sa...

Så lekre kort! Stilig med disse sarte fargene og de små rosene. Du er så flink :O)

Gunhild sa...

Hei Nina! Kjempekoselig å hilse på deg på Ski-treffet! Jeg har ikke rukket innom bloggen din før nå ;)

For et nydelig og stilrent konfirmasjonskort! Liker kjempegodt de sarte, men samtidig vårfriske fargene! Du lager alltid så nydelige kort, og du er utrolig flink med farger!

Ha en god uke videre!
Klem fra Gunhild

Mita sa...

Vilket vackert kort, passar verkligen till en konfirmand! Kram

Nixe-Moni sa...

What a wonderful and so lovely card! Great papers and details you´ve used. Love it!!
Hugs
Moni

Eva Helen sa...

Stilfulle og enkle flotte kort du lager.