tirsdag 27. januar 2009

Mer Whiff of joy!

Litt i same gata som sist!
Ha en flott tirsdag;o)

6 kommentarer:

Evy-Kristin sa...

Åh - du lager sååå mye fint!!!
...og jeg ble så forelska i Whiff-musa at den kommer nok til å flytte inn hos meg *plystre, plystre*
Tusen takk for at du er så flink å legge ut inspirasjon hele tiden, det er en fryd å kikke i bloggen din! :o)

Ha en fin dag!

Ida / Little sa...

Liker veldig godt alle fargekombinasjoner dine og spesielt denne og den forrige :) Og ikke minst fargeleggingen din :)
Har du noe bak luken?

Klem Ida

Iren sa...

Ja Nina dette va og et skikkeligt herligt kort! Så skjønne farger og den det der kjede du har brukt va så stilige ;o)

Takk for idag det va så koseligt :o)

PS! gidde du senda bilder på mail te meg?

Klem

Linnie sa...

cute crd love the layout
linniex

Tine sa...

Så flott kort du har laget. Likte fargene, og motivet var bare utrolig søtt.

Anonym sa...

Flotte kort og fantastisk flott blogg.
likte godt den musa med kake....

jeg har noe til deg i bloggen min om du vil ta en titt

ha en flott uke

anne marit