søndag 6. mars 2011

Happy birthday!

Jeg har hatt en rolig og avslappende søndag med unntak av innspurten til Petter Northug på 5 mila i dag:-) Da steg pulsen noen hakk ja! Fantastisk avslutning på et fantastisk VM!!
Men jeg har jo selvfølgelig et kort å vise dere:-) Har brukt denne skjønne jenta fra Sugar Nellie igjen! Jeg er ikke så veldig fan av disse bretteteknikkene...... Mest fordi da må jeg jo tenke *lol* Men easelkort var jo veldig enkelt da! Blir nok et par til av disse tenker jeg!

Med dette kortet er jeg med på disse utfordringene:

Simply create: Power of flowers.
Craft your passion: Girly girl.
Whoopsi Daisy Challenge: Lets get all cute.
Wild orchid challenge: Anything goes.
Bunny Zoe`s Crafts: Spring, flowers everywhere.
Stamp something: March digi day.
Sentimental sundays: Pearls and lace.

Ønsker alle en fortsatt fin søndag!! Klem



20 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig kort og så flott fargelagt. Disse stemplene er noen av mine favoritter for tiden......

Riet sa...

So wonderful card Nina,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Lisa M. sa...

These images are just amazing...and I am in awe of your coloring! Looks more like a photograph than a stamp! Fabulous!

thanks for joining us at Sentimental Sundays this week!

Lisa

Anne May sa...

Hei!
Nydeligt kort du har laget og motivet så søtt:)

ellabella sa...

OMG, Nina, another magnificent work of art!!!!! This is drop-dead gorgeous!!!! I am in awe of your talent.

Janine

Merethe sa...

Nydelig kort, lekre farger og de arkene er bare helt skjønne. Flott motiv.

Nágela sa...

Nina,
I loved it!

Grethebella sa...

Nydelig kort i skjønne farger. Fantastisk fargelagt. WHOW!
Klem Grethe

WencheP sa...

Herlig, fantastisk, lekkert - ja rett og slett NYDELIG! Fargelegginga de blir jeg målløs av......

hania739 sa...

Piękna karteczka:))

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig eselkort i fine farger og flott pyntet !!

Maria Therese sa...

Knallfint!!!!

Askepott sa...

Jeg er bare grønn av misunnelse når det gjelder fargelegginga di. Skulle tro det var et foto. Et lekkert kort - kjempelekkert. :-))

Torill sa...

Fantastisk lekkert fargelagt kort du har laget!Flott oppssett og det motivet er bare så nydelig.

Torill

Åse-May sa...

Gurimalla så vakkert det var....:)

HappyCrafter sa...

Wow! This is beautiful! Your colouring is top notch. So glad you joined us this week at Sentimental Sundays.

Angie sa...

Fab card love the image and your beautiful colouring thanks for joining us at papertake weekly
Angie x

Aina sa...

Så nydelig! Herlige farger og supersøtt motiv. Må nok innrømme at jeg ikke har slitt ut hjernen min på å prøve å skjønne de forskjellige bretteteknikkene jeg heller :D

Elena sa...

it's so cute!

SYLVIA-ANNE sa...

A stunning card Nina - your colouring is perfection. Love the easel design and the beautiful embellishments. Thank you so much for joining us at Sentimental Sundays this week. x Sylvia x